Pages

Tasnim Berusia..


Monday, July 14, 2008

kesibukan..

Minggu ni dah masuk minggu ke-13 kandungan aku..Kalo dah masuk minggu ke-a3, makna nye dah masuk TRIMESTER KEDUA...


Minggu ke-13 (info dari Majalah PA&MA)
Dia boleh menggerakkan otot mukanya. Wajahnya hampir kelihatan seperti wajah manusia. Dalam pada itu, dia suka meregangkan jari dan menghisap ibu jari. Dia akan bergerak aktif dalam tempoh 15 minit pada satu-satu ketika. Dia akan terus berkeadaan sebegini sehinggalah sekitar minggu ke-20.

Tapi..aku tak dapat semua itu lagi..aku tak dapat rasa lg benih dalam perut aku..perut aku pun tak nampak sgt lagi..kempis aje lagi..aku risau jugak..pada 28.08.2008 ni baru aku ada temujanji dgn doktor untuk wat scan...

Minggu Kesibukan aku..


Minggu ni minggu sibuk aku..banyak benda yang nak wat..lg 2 minggu hari perkahwinan adik ipar..banyak jugak tugas yang ditugaskan kepada aku..sekarang nih aku wat ckit2 barang hantaran perkahwinan..

2 comments:

Intan and The Boys said...

sebok ye...
hhehehhe...

ok ok..insyaAllah, aku ngan alang akan sampai kat kenduri tu nanti k?

norash said...

ok...ko mesti dtg tau..