Pages

Tasnim Berusia..


Monday, September 8, 2008

Puasa Oh Puasa..

Huhuhu..puasa tahun nih betul2 menguji keimanan aku n kekuatan aku..sebab tahun nih first time aku berpuasa berbadan dua..Tapi alhamdulillah aku dapat puasa dgn lancar walaupun ada sakit2 jugak...tapi mmg memenatkan..

kalo korang nak tau puasa tahun nih jugak, first time aku berpuasa berdua dgn hubby aku...sungguh tak meriah sebab sebelum nih buka puasa pun beramai2 dgn family..yang bertambah tak best nye lagi aku terpaksa buka puasa sorang2 bila my hubby keje shift malam...huhuhuh..sungguh tak best..

tapi..ok jugak la..every week kami balik kampung bukak puasa dgn family..sehari kat sitiawan..sehari kat bota...best sangat2 bila dapat buka puasa beramai2...makanan penuh meja..macam2 ada..


More RAMADHAN graphics

1 comments:

Intan and The Boys said...

yang!
bila nak berbuka ngan aku ni?