Pages

Tasnim Berusia..


Monday, November 24, 2008

BaBy GiRL..


Salam...


Minggu lepas aku g kilinik untuk scan baby..mase scan tu doktor kate baby aku breech(songsang)..tapi doktor kate baby tu boleh pusing lagi..mase tu kandungan aku dah masuk 7 bulan..


mase wat pemeriksaan darah, HB darah aku pun turun gak 10.4..doktor suh makan ubat..aku memang tak lalu nak makan ubat..ubat nye besar2 sgt...makan ajer ubat tu, mesti muntah balik...minggu depan doktor suh datang lagi..nak cek darah ok ke tak..risau gak aku..ubat tak makan...tapi tiap2 hari aku makan bayam n kerang.. orang cakap leh tambah darah..


mase wat check up tu, doktor tak bagi tau pun jantina baby aku tuh..bile aku tanyer, doktor kate maybe baby girl tapi tak confirm..huhuhuhu...nampak nyer tak leh mengharap sgt la baby girl..aper2 pun aku berharap baby aku sihat, sempurna pun dah kira ok...

2 comments:

Intan and The Boys said...

baby girl?
bestnyeeeeee........

(aku pon berangan2 anak sulung aku anak pompuan. aku nak pakaikan baju comel2 dan cantek2 puas2)

:)

norash said...

huhuhuu..tu ler...kalo dapat baby girl baju comey2...bile servey baju baby, geram tgok baju baby girl..lawa2 n comey..