Pages

Tasnim Berusia..


Monday, July 20, 2009

Bercanda dipantai bersama Pn kure2

salam..huhuhu aku baru nak masuk entri ni..intan dah lame post entri ni..ketinggalan betul la aku ni..tapi takperla..aku masuk gak ckit pasal entri ni..mmg best giler la jupe ngan pn kure2 kite ni..dah lame gile tak jupe diorang..tgok2 intan dah semkin chubby but tetap maintain comey...tambah2 en. alang..terkezut gak tgok dia..dah semakin membesar bagikan juara..heheh..jgn mare ye intan..hepi la tu nak dpt baby..
mase aku sampai kat teluk batik, diorang dah sampai dulu..intan excited sgt nak jupe Tasnim..yang best lagi,makanan sume diorang dah disediakan..thanks intan..
yang tak best nyer, dah seronok sangat berborak sampai lupe nak snap satu gamba pun..huhuhu..sedih..intan aku curik ckit gamba ko ye...jgn mre tau..


inilah en alang yang semakin membesar tu..en alang ni adik angkat aku mase keje kat kilang bersama intan..aku n intan bertemu jodoh yang same kat kilang ayam tu..mmg kelakar kan..


ini tasnim..nampak sgat tasnim serasi dgn intan n en alang..seronok tgok diorg pegang tasnim..dah tak sabar nak tggu bb diorg kuar..

tgok intan tu..dah lepas rindu kat tasnim la tu..


comey kan..intan n tasnim..

1 comments:

Intan and The Boys said...

hehehehe.
alang memang dah gumuk.
sebelum kawen pinggang ramping 27 inci je.
skang dah 34 ok!
matikla..kutuk laki sendirik.
:D

bila2, kite plan pi penang ke..johor ke...mesti best!
oh..nak pi gentingggg!!!