Pages

Tasnim Berusia..


Monday, September 14, 2009

Buka puasa dgn steamboat..

gambar hiasan sahaja..


Semalam aku teringin sgat buka puasa mkn steamboat yg sedap! so aku teringat Pn kure-kure kite sbb dia rajin makan steamboat..aku pun kol intan tanye Steamboat yang paling sedap..Intan suggest makan kat RESTORAN SHABU SHABU..nice nama restoran dia kan..sbb dia baru buka puasa ngan familynye kat SHABU SHABU tu..

Aku ngan Hubby aku decided buka puasa kat situ..bawak dak Tasnim tu same..yang aku excited sngat sebab first time aku puasa kat luar ni..sebelum ni aku malas nak bawak Tasnim kuar..

mmg ramai manusia yang buka kat situ..kira sedap la steamboat kat situ..punye la syok aku n hubby makan sampai tak sempat nak snap satu gambar pun..

anyway thanks intan, suggest makan kat situ..

2 comments:

Intan and The Boys said...

sib baik ko suka nor.
hehehe~

alang suka makan sana.
sebab dia leh makan apa2 je...

intan izani said...

mkn bufet ke
lama tak pekene steamboat ni
tapi mcm tak reti nak buke ngan steambot ajer..

salam syawal norash..