Pages

Tasnim Berusia..


Wednesday, September 2, 2009

hari ke 13 puasa..

salam..dah lame aku tak berblog ni...rupenye hari ni dah masuk hr ke 13 kite berpuasa..tak terasa kan..tu la nikmat bulan Ramadhan..
selama 12 hari berpuasa ni, aku tak pernah lg buka puasa kat rumah sendiri..huhuuh..semiggu aku buka rumah mak aku..pastu aku buka kat rumah mak mentua..seronok dapat buka puasa beramai2..
hari ni first day aku buka puasa di rumah..tak tau la nak berbuka aper hari ni..nak g bazar ramadhan pun tak tau nak beli aper..lg pun susah lak nak usung Tasnim..
semenjak wabak H1N1 ni, aku dah lame tak bawak Tasnim kuar..aku dah tak bwk g bazar, pasar malam n shopping complex..pendek kate aku pun dah lame tak kuar gak..huhuhu...

2 comments:

Intan and The Boys said...

wah! ko berbuka umah mak ko, tak singgah umah aku pon ye...

camni ke kawan..(mejuk nih)

hahaha! takdela. saje je nyakat ko. jom berbuka sama2!

intan izani said...

best la buke ramai2
seronok kan

baguslah tak bawak tasnim jln2
bahaya skrg ni