Pages

Tasnim Berusia..


Tuesday, October 6, 2009

Aksi-aksi Raye!!!

ini lah aksi-aksi mase raye tahun ni..sori aku dah terlewat entry raye..huhuhu..



Di rumah MB Perak



Bersama my beloved hubby n my cute baby..


adik aku bersama kembar nye n ibu aku..

aku bersama sepupu aku..

Tasnim n Amar..mereka ni sebaya..cume Amar tua seminggu dr Tasnim..yg best nye lg aku n ibu Amar ni bernikah tarikh yg sama..anak pun lbih kurang same gak..


adik beradik n sepupu sepapat..


Tasnim tak nampak la.. yg depan tu kakak sulung aku..


family aku beraya di rumah mentua aku di bota..


adik2 aku yang sengal..


adik aku bersama hubby n kembar nye..


mase ni nak beraya di pangkor..


hitam itu menawan..heheh


tasnim bersama makude n makdak nye


Tasnim..baju ni aku yang jahit sendiri maniknye..

3 comments:

intan izani said...

baru kenal muke norash
bestnye raya ngan baby!

starz_kejora said...

pandainye jahit manik..cantik lak 2..leh la oya tempah kt kak nor..hehehe

Ifa Omar said...

try komen kat page akak lak..beraya kat pangkor, x sggah umah pon..hehe