Pages

Tasnim Berusia..


Thursday, December 3, 2009

Apa Apa Aje?


Penah dgar kan APA APA AJE..actually aku citer apa apa aje ni bukan tentang rancangan tv3 tu..semalam adik aku n hubby nye telah mengadakan jamuan makan2 sempena pembukaan RESTOREN mereka..name restoren nye APA APA AJE..

LOKASI NYE DI SERI MANJUNG, BELAKANG PASARAYA GIANT..waktu niaga nye dr pg sampai mlm k..nak promote kedai adik la pulak kan..yang special nye aku pun tak tau sgt ..huhuhu..tp yg adik aku bg tau special menu nye GULAI KARI BERSAMA IKAN GORENG PANAS..something like that la..

so, korang yg berada di lokasi tersebut..singgah2 la di RESTOREN APA APA AJE K..

adik aku yg ini la yg buka restoren APA APA AJE..yg budak twin tu anak mereka la..

sori smalam aku lupe nak snap gamba restoren mereka..


2 comments:

Intan and The Boys said...

wah! dah bukak restoren adik ko ye nor...
semoga murah rezeki diorang ni.

norash said...

hubby dia minat berniaga..tu le..mudahan murah la rezeki diorg ni..