Pages

Tasnim Berusia..


Sunday, December 20, 2009

cuci2 mata...

Gambo2 Family aku..

masa ni kat Jambatan Tunku Bainon tgh tgok aksi Drift kat bawah tu..


adik2 aku yg sengal..


dak kembar ngan umi nye..


dak kembar..abang kut..wahyu afif..mase ni dia tgh wat lawak..


mak n abah tersayang..

kakak n adik aku bersama Tasnim..


dak kembar baru pas mandi..cute kan..


Tasnim tgh posing lak..

adik2 aku yg sgt2 sengal..kalo bab bergamba diorg no 1..


gamba2 kat atas tu semua gamba family aku..abah,mak, kakak , adik2, anak sedara, my hubby n my bb Tasnim..

3 comments:

Intan and The Boys said...

bdak kembor tu geram aku tengok. tasnim apatah lagi. nanti jumpa siap la...auntie geget2 tasnim tau!

=)

Super Nia Hana said...

wahyu afif

nama tu paling gempak okeh

BOM321 said...

Salam Perkenalan Dari BOM321

bom321.blogspot.com