Pages

Tasnim Berusia..


Wednesday, January 27, 2010

Besday Tasnim!!!! nak wat menu ape ek..

huhuhu..dah bersawang rupenye blog aku ni...malasnye aku ni ek...tgok korang nye blog sumenye update..rajin2!
dah lame pun tak cite pasal my lil princess Tasnim kan..actually Isnin depan Tasnim dah berumur SETAHUN...dah besar rupenye dakTasnim ni..huhuhu..aku cadang nak wat befday party Tasnim Ahad ni..aku nak wat pun kat rumah mak abah aku..leh wat doa selamat ckit..
korang bg cadangan nak wat menu ape ek...bg nampak happening ckit..

2 comments:

Intan and The Boys said...

aku dah bagi idea kat fb kan?

ko wat yang senang2 je. kalau leh, tak yah la wat kuah2...kalau ramai budak2, susah berkuah2 ni, kecah satu umah. hehehe.

kalau ada kelebihan ekonomi sket, buatla bagi sorang satu tetamu beg kecil ada isi belon, topi birthday, wisel, dan kudapan sket.
:)

ishh..tak sabar lak nak tunggu khalish setahun.

norash said...

ok gak idea tu..goodies budk2 tu ade la ckit2..wat simple2 aje..thanks 4 ur idea..