Pages

Tasnim Berusia..


Tuesday, March 9, 2010

Setapak...2 tapak....dan...


salam..dah lame aku tak jenguk blog-blog korang ek..huhuhu..aku punye sendiri pun dah lame tak hapdet..agak malas nak berkarya ni...heheheh

ok..cite pasal dak tasnim ni..my lil princess ni dah nakpandai bertatih...yeeeehoooo...anak aku dah nak berjalan..tp baru nak belajar berjalan..kira ok la tu kan..setahun 1 bulan baru nak bertatih..kire tak lambat la sgt kan mama khalish..intan sowi aku cite ckit ni..mama khalish penah cite kt aku, dia baru pandai berjalan pada umur 1 tahun 6 bulan or 8 bulan tak silap kan intan..kirenye tasnim lg terer dar untie intan...


tapi tasnim tak pandai nak merangkak..just nak angkat2 buntot aje..nak berdiri sendiri pun belum pandai lg..pada mule tasnim nak belajar bertatih, tasnim agak takut la..terketar2 kaki dia..dah lame tu kire ok la..takper la my lil princess asalkan anak ibu ni dah tunjuk perkembangan pun dah kira ok..tak sabar nak tggu tasnim berjalan...anak ibu boleh kan!

3 comments:

Intan and The Boys said...

hoorayyy!!!!!!

clever girl tasnim...clap! clap!
:)

very happy for you dear.

norash said...

tq untie intan..tak sabar nak tggu khalish berjalan pulak

KAK RAINBOW said...

good girl. mahu bertatih jalan yeah?