Pages

Tasnim Berusia..


Tuesday, May 18, 2010

Pangkor Vs Lumut..

Baru2 ni aku g Pulau Pangkor..Kampung halaman mak abah aku..tgok tok sedara sakit..sambil tu terus mkn angin lg kat pangkor..bukan g memana sgt pun...just umah sedara ajer..tp aku rase berbangga la jugak jd anak kelahiran Pangkor..PULAU PANGKOR sudah membangun dgn pesat nye..kalo tak, sampai ajer kat jeti Pangkor..suram ajer..skrang ni dah nmpak membngun...I LOVE Pangkor...huhuhu

Isnin yg lepas ni pulak abah mak aku ajak g makn2 agin kat Lumut..nak bawak cucu2 tgok "PISH" (fish) kate budak kembar...


kat restoren ape2 aje..pas balik dr lumut..

ni kat Lumut..budak hat depan tu anak org lain..tetiba2 aje menempek kat kami..die dtg dgn ayah die..tp ayah die wat dek ajer anaknye g jauh..mentang2 la kami ni melayan anak die..mcm 2 pun ade ker..

tasnim dgn makude nye..


Ni kat Jeti Pangkor..dah lawa kan..kao tak, jetinye sgt la suram..



adik2 aku bersama afiq n afif


hat gamba bawah ni my lovely family..bersama mak abah aku n adik2 aku..

5 comments:

Intan and The Boys said...

haritu aku terserempak ngan adik2 ko bersama dak kembar tu kat giant. budak kembor tu dok berebut bola. hehehe~

bila nak mai umah? leh borak2..

Bukan Bidadari said...

best nye kampung kat pulau

norash said...

intan: mmg nak sgt g umah ko..tp norman tu asyik keje aje..

ema: mai la cni..norash bawak g jalan2..best gitu

Super Nia Hana said...

wahh pulau pangkor?
mana lg besh?pangkor ke redang?

along79 said...

bestnya dapat jalan-jalan kat sana... lama dah tak pergi sana