Pages

Tasnim Berusia..


Tuesday, July 29, 2008

Minggu ke-15

Minggu ni dah masuk Minggu ke-15 aku pregnant...huhuhu..kejab ajer rase nyer....

Info Dari Majalah PA&MA (Minggu ke-15)
Kulit bayi kelihatan lut sinar. Jadi, apa sahaja yang melalui salur darahnya dapat dilihat dengan jelas biar pun kulitnya itu dilindungi rambut halus (laguno). Wajah bayi pula mula meyerupai wajah ibu atau ayahnya walaupun pada masa yang sama masih terus mengembangkan ciri-ciri wajahnya sendiri.
walaupun dah hampir dan masuk bulan ke-4, tapi aku still alah lagi..makan pun kurang..badan semakin kurus...aduh aiiii.....perut ala-ala tak nmpak sangat..bulat ckit ajer...huhuhu...next week aku kena pg check up..supplement yang nurse tu bagi pun aku x makan...kalo berat badan turun lg, gerenti kena marah...huhuhuhuwwaaahhh...

3 comments:

Intan and The Boys said...

nak kena marah nih. mesti makan supplement la yang!

penting tu both of u!

intan izani said...

jagadiri ye
tapi normallah di awal pregnant
seperti ini
bile hari dan bulan berlalui
tentu awak ok
:P

norash said...

puterikurekure:mmg dah lame aku tak makan...tak leh la..kalo nurse tu tau..naya aku kan..

intan zura : tu ler..awal2 ni mmg tak lalu nk mkn ape2 pun... :)