Pages

Tasnim Berusia..


Thursday, July 24, 2008

esok cuti..

huhuhu...ari ni aku keje half day ajer..esok aku cuti..suppose aku cuti ari ahad n isnin..oleh kerana weekend ni adik ipor aku nak kawen, so aku tambah la cuti esok..agak bz ckit la minggu nih..

Rumah nak kemas pulak..sebelum ni rumah agak berselerak la jugak..nak wat keje pun tak larat..nak harap hubby seorang pun sian jugak..orang lelaki kalo nak mengemas, mane la sangat pun..depan mata ajer..hehehehe....

Korang nak tau ker sebab aper aku beria sangat nak kemas rumah ari nih...

  • Esok pihak lelaki pengantin nak datang bertanggak kat rumah kami ni...adik ipor aku kater dalam 9 biji kereta dari Negeri Sembilan..ramai tuh...huuhuhhu..mentang2 la rumah kuarters kami ni agak besar la jugak..ni mesti idea adik ipor aku...padahal aku rase jarak rumah mak mentua aku ngan rumah aku jauh la jugak..lebih kurang 45 minit jugak perjalanan nyer...tak ker jauh..diorang sanggup pulak lepak kat rumah aku..bagi aku better rent ajer homestay ker..hotel ker kan..actually rumah mak mentua aku kat Bota n rumah aku kat Pantai Remis...maybe area rumah mak mentua aku tu susah nak dapat homestay or hotel...aper2 pun tak aper lah..sekali ajer kan...

Petang ni kami dah kene berangkat ker Bota...so, this week aku tak dapat la balik rumah mak abah aku...huuuuwaaaaahhh....Rindu!!!...actually tiap2 minggu aku balik rumah mak abah aku n rumah mak mentua aku...hehehehe..







0 comments: