Pages

Tasnim Berusia..


Tuesday, July 8, 2008

Pemeriksaan..


Arini aku pegi wat check up..aku pegi ke KKK..nurse wat sume pemeriksaan..darah ok..urine ok..yang problem nye..berat bdn aku turun 2kg...huhuhuhu...

mcmane la tak turun..asal mkn je muntah..makanan belum sampai kat perut dah muntah balik..minggu ni dah masuk minggu ke 12...aku still alah teruk..nak mkn pun tak lalu..


Minggu ke-12 (info dr Majalah PA&MA)

Kesemua organ besar dan sruktur tubuhnya sudah lengkap terbentuk. Jika diberi peluang melihat bayi, anda akan dapati dia sangat aktif menendang dan memusingkan diri. Apatah lagi dirinya yang kini sudah mula dipenuhi air ketuban iaitu dalam anggaran 44ml.




sesiapa yang berpengalaman boleh bg suggestion tak or petua nak hilangkan loya nih??? aku dah try byk cara tp still teruk lg..


nasib baik lah ader hubby tercinta yg memahami aku.."terima kasih papa"..kalo takder hubby aku ni, rase nyer rumah aku tak terurus..memasak, membasuh, mengemas, sume nye di sette kan nyer..alhamdulillah dapat hubby yg tersgt la rajin nyer..."I Love U Papa"...

2 comments:

Intan and The Boys said...

berat badan turun 2 kg?

ko kena makan tau nor. risau aku!

norash said...

tu la...aku pun risau gak...aku mkn la..tp tak mau masuk ma...