Pages

Tasnim Berusia..


Tuesday, July 22, 2008

Perihal Aku..

Maybe sebelum nih aku tak der berapa cerita pasal diri ku..actually aku tak berapa suka expose sgt pasal diri ku...huhuhuhuuh...nothing special about me..



Yang patut korang tau serba ringkas pasal aku..

    Bangunan ni lah..Library tempat aku bekerja..


  • keje aku under gomen..Pen. Peg. Perpustakaan..

  • Kat library aku ni..hanya ader 2 org pekerja..aku dan seorang lg member..

  • member keje aku tu merangkap seorg kawan, kakak dan jugak jiran sebelah rmahku..



  • anak ke-2 drpd 6 org adik beradik..ramai kan

  • menantu perempuan seorg dlm family hubby ku..bangga la jugak jadik menantu kesayangan...huhuhu..

  • aku seorang wife dan bakal mama..

  • panggilan hubby ku dgn nama "PAPA"..

  • Hubby ku seorang yang nampak garang, tegas tp tersgt la caring.."I LOVE U Papa"..


Kalo nak tau lg...rajin2 la..lawat blog aku ni yer...ok..


4 comments:

Ima said...

~Best ek keje kt library..leh bace buku je keje...saya sgt soka baca nobel2 cinta cintun itu~

norash said...

ima: ye ker...kat sini byk bangat novel2 cintan2 nih...mai la cni..

Ima said...

kat sine tu mane?

norash said...

kat perak..