Pages

Tasnim Berusia..


Friday, August 8, 2008

Dapat Anak Sedara baru..Baby Boy kembar.

Pada pukul 5.20 pm semalam, mak aku call

Mak : Salam
Aku : Wsalam..
Mak : Kakngah (aku), Kakyang (adik aku) dah masuk hospital
Aku : Dah bersalin ker
Mak : belum lagi..td dah ada tanda..doktor tahan duk kat wad..
Aku : oooo..esok kakngah balik la
Mak : ha..ye la..

Pada pukul 9.20 pm malam td, mak aku call lagi

Mak : Kakngah, kakyang dah masuk bilik bedah
Aku : yaka..apa2 hal nanti mak tipon kakngah balik tau
Mak : Ya la

Pada pukul 10.52 pm, abah aku pulak call

Abah : Salam
Aku : Wsalam..Kakyang dah kuar ker
Abah : kakyang dah selamat bersalin..semuanya selamat
Aku : alhamdulillah..esok kakngah balik ya
Abah : okla..salam

Begitu la kisah nya...adik aku dah selamat lahirkan baby boy kembar nya..suppose doktor kasi 15hb ogos ni untuk operate tp dah tercepat..husband dia pun takder kat sisi nye..still kat Johor lagi (polis)..sepanjang adik aku pregnant anak sulung nih, dia mmg berjauhan dgn husband dia...kesian kan..kadang2 je husband dia balik..actually husband dia dlm proses nak tranfer kat perak..tp tak dapat lagi..maybe rezeki anak kembar nih mudah2an dapat tranfer..nasib baik la ada mak abah n mak mentua nya...seronok tak terkata mak abah aku dapat cucu sulung kembar lagi...huhuuhuhu....

nanti aku upload kan foto baby kembar kat korang k...

2 comments:

intan izani said...

tahniah utk adik norash tu ye
bestnye dapat anak kan
anak kembar lak tu
nanti upload gambar ye...

Intan and The Boys said...

salam tahniah kat kak yang k?

cepatr2 post gambar twins tau. :)