Pages

Tasnim Berusia..


Wednesday, August 20, 2008

Kembar Dah Ada Nama

Salam buat semua..
Firstly..sori sebab dah lame tak update my blog..aku cuti seminggu ma..jaga baby twin tu..ummi twin baru kuar sepital 19hb ogos disebabkan masalah perut nye...bekas operate nye membengkak..kesian aku tgok....pada awalnya pun baby twin ade kene jaundis gak..ari2 kene g cucuk amek darah...nasib baik la sehari ajer yang duk kat wad...Abi diorang la kene ulang alik g sepital tgok ummi diorang...barulah nampak pengorbanan seorang suami dan ayah...


Cerita pasal baby twin pulak...diorang dah ader nama...
Abang : Muhammad Wahyu Afif Bin Mohd Shahril
Adik : Muhammad Wahyu Afiq Bin Mohd Shahril
Afif n Afiq dilahirkan pada 08.08.08...cute sangat...kalo nak kenal abang n adik, abang ade tanda kat telinga..Afif ni nampak manje ckit drpd Afiq..Afiq nampak cool ajer..

sori aku tak dapat upload lagi foto Afif n Afiq...Camera aku tertinggal kat kg..maybe next week aku upload gambar diorang k...

2 comments:

Intan and The Boys said...

wahhhhhhhh!!

afif dan afiq.
senang nak ingat.
:)

intan izani said...

seronoknye dah ade dua hero kan?