Pages

Tasnim Berusia..


Friday, August 14, 2009

BABY in PINK Contest !!

wah..contest yang best dan menarik..thanks Sha sbb anjurkan contest ni..I Like PINK..hehehe..kat bawah ni entry pasal BABY in PINK contest..
*
*
*

Baby In PINK ini bernama Nur Dayani Tasnim Binti Norman

Dilahirkan pada : 01hb Februari 2009

Kenapa Tasnim patut menang?

Tasnim patut menang sebab Tasnim seorang baby yang sangat ceria dan akan lebih ceria n cute lagi bila berbaju PINK .Dalam gambar ni actually Tasnim pun pakai skirt warna pink..walau pun nampak simple, tp Tasnim tetap cute..heheh(puji anak sendiri lak). Koleksi baju Tasnim pun banyak warna PINK.


Ape yang saya tau tentang blog OuR PReCiOUS PRiNCeSS FAiRYTaLE dan kenape saya suka baca blog ni

Saya tau blog Sha dari blog Ema-Red . Yang saya tau tentang blog ni berkaitan dgn life Sha,family n babynye, PuTeri NuR ShaiKha.
Saya suka baca blog ni sbb nampak menarik dan best. Yang bestnye lagi ia berkaitan dgn baby dan saya tgok Sha ni rajin masuk contest2 kan..so saya pun nak try nasib masuk contest ni.. Contest ni mmg menarik sbb saya pun suke warna PINK..

nak baca kisah-kisah menarik Sha n babynye,PuTeri NuR ShaiKha..sila Link blog ini

0 comments: