Pages

Tasnim Berusia..


Thursday, August 13, 2009

Koleksi Baju Tasnim VS Baju Raya

semenjak jd ibu ni, pantang nampak ajer baju bb yg cute2, aku mula la nak rembat ajer..geram tgok baju bb..cute2..tambah2 baju bb girl...
hubby aku sampai merajuk lak.."mama ni asyik beli baju Tasnim ajer...baju papa, mama tak beli pun.."..huhuhu sian hubby aku kan..usahkan baju hubby aku, baju aku pun dah lame tak beli..hehehe

Legging ni kalo Tasnim pakai nampak ranggi giler..


Baju ni aku pakai rembat ajer..Tasnim baru pakai sekali..

bebet ni Tasnim tak pakai lg..nak simpan raya..huhuhu..aku suka tgok bb pakai baju bebet..comey sgt..


dress ni kakak aku yg kasi..tp agak besar ckit..simpan dulu la.. tp tak sabar nak pakai kan kat Tasnim


bebet skirt ni lg comey..Tasnim simpan raya..


bebet n t-shirt ni wan (abah aku) Tasnim yg beli kan.. ni dah pakai.


dress ni..cute tak.. dress ni pun tak pakai lg...NAk simpan raya gak..byk nye baju raya Tasnim ni..ikut kan aku nak pakai kan ajer..


seluar cute tu kakak aku yg kasi..baju tu aku yg beli..tp tak pakai jugak lg..


baju kurung..baju ni aku tempah sama dgn baju aku..Tasnim baru pakai sekali..

sweater steng..Tasnim tak pakai lg..bile lah agak nye Tasnim nak pakai..minah tu, bukan nye suke panas2...ibu nye gatal nak beli..

2 comments:

Intan and The Boys said...

yang, nak pakai sweater tu, pi la naik cameron atau genting. baru best!

:)
jom genting lepas aku abis pantang!

norash said...

ye..ye..gi genting k..bawak boboy skali ek..